Samsung WF90F7E6P6W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF90F7E6P6W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

V.Slijkoord 23-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Zeer mooi apparaat zeer grote wastrommel.
De wasmachine is super stil zelfs als de machine op volle toeren draait.
De Samsung WF90F7E6P6W is zeker een aanwinst !!

Harrebar 20-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Ik heb nu enkele wasbeurten verricht en kan niet anders zeggen als dat het resultaat geweldig is
Ik mis alleen de mogelijkheid om voor een korter programma te kiezen Eén soort "eco" programma -

Hermien74 18-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Deze wasmacine gekocht bij Media Markt en heeft veel mogelijkheden voor een leuke prijs. Prijs/qualiteit is dus prima in orde.

mem Annie 17-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

deze machine doet alles wat ik van een wasmachine graag wil. de zuinigheid en het instellen van programmas is prima.

Sandrav83 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

De machine heeft geen geluid, de opties zijn duidelijk en de verschilende temperaturen vanaf 20 graden is perfect voor alle typen van kleding bovendien met de systeem van ecobubles vermindert de gebruiken van water.

de muziek van het eind is leuk!

Damdam 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Zeer tevreden! Ziet er goed uit en maakt weinig herrie.
Via de MM actie gekocht, maar andere bieden ze voor dezelfde prijs.
Hopelijk gaat deze ook lang mee!

Mikaharry 14-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

De eerste indruk is goed.
Op lange termijn zal blijken of alles blijft voldoen aan de verwachtingen.

jangroeneveld 13-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Door de energiebesparing en de grote trommel hoef je minder vaak te wassen. Het resultaat is prima en zeer schoon. Machine is makkelijk te bedienen en is heel stil. Top!

w de heer 12-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Machine gisteren besteld en is vanmorgen afgeleverd zoals belooft door Veiligkopen.nu.
Gehele proces van uitzoeken bij Veiligkopen.nu ,financiele afhandeling ,voortgangs proces van afleveren, afleveren en installeren verliep dermate soepel en goed dat het tot nu toe al een hele grote pluim verdient.Over was resultaat en duurzaamheid nog geen mening.Moet nog worden getest maar ook daar heb ik alle vertrouwen is gezien vorige reviews die reeds enige tijd met een machine van Samsung wassen.Tevens zijn er een aantal Samsung machines in de familie die er zeer tevreden over zijn.

LKRAK 11-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

mooie stille no-nonsense machine, makkelijk bedienbaar, grote deur, zuinig in gebruik, super afwerking wat betreft de wastrommel, zeer schone was op lage temperatuuur

kemalmurt 07-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Ik wou al een tijdje een nieuwe wasmachine kopen. Langs media markt gegaan om te kijken wat er was. Een werkneemster aangesproken voor advies, ze liet mij deze zien en ik was gelijk verliefd op alle functies die het had. man dit is echt een gaaf ding. Zoveel functies. als de was klaar is heeft het ook een mooie melodie... Gewoon top..

jackal55 05-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Prima Machine, lekker geruisloos tov vorige wasmachine.

Ben er zeer tevreden over, en hoop op een lager energieverbruik

Shailendre 04-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Besteld via de webshop van www.Mediamarkt.nl incl Extra Service (€15) dat verliep allemaal zeer goed. binnen enkele dagen is dit afgeleverd door TNT@HOME de heren van TNT hebben de wasmachine naar boven gebracht en wilde deze ook aansluiten TOP!!

Wasmachine is bijna geluidloos te noemen ziet er mooi uit en is zeer makkelijk te bedienen. gebruiksaanwijzing is compact en duidelijk. het menu is zeer uitgebreid en veel mogelijkheden om aan te passen aan je personelijke wensen en hij heeft een flinke trommel (had hiervoor 5KG) scheelt een hoop Auqastop en bakje voor vloeibare wasmiddel meegeleverd

KIND kan de was doen
"vanaf 8 jaar volgens de gebruiksaanwijzing ;)"

Janneke Vuijst 22-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Mooie vormgeving,. Lekker stil en tevens en ook lekker geruisloos. Mooie grote trommel en dito grote deur. Leuk deuntje bij het opstarten en als de was klaar is.

Klaas19661 19-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Super stille krachtige machine de was voelt gewoon anders aan en het komt er gewoon fris uit centrifugeren gaat als vanzelf en super stil

PatrickT01 24-08-2014
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Wat een verademing deze machine! Makkelijk in het gebruik, stil en mooi. Na een paar dagen heb ik het volste vertrouwen in dit apparaat. Wij hebben al meerdere Samsung producten waar wij erg tevreden over zijn, dus wij durfden het wel aan met wasmachine dit keer i.p.v. een Miele of Bosch.
Vergeet niet eerst de wasmachine te calibreren voordat je het in gebruik neemt.

Radesh420 25-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Het is een hele fijne wasautomaat. Kleding helemaal wit. Geen geluid bij het centrifugeren. En gebruikt ook heel weinig water bij het wassen.

gd 16-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Een fantastische wasmachine met een zeer goed wasresultaat.

Let op!!! De Samsung wasmachines en drogers hebben een verschillende kleur wit.
Als u een Samsung wasmachine en droger naast- of op elkaar wil plaatsen, dan heeft u kleurverschil.

gd 16-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Een fantastische wasmachine met een zeer goed wasresultaat.

Let op!!! De wasmachines en drogers van Samsung hebben een verschillende kleur wit. Als een wasmachine en droger naast of op elkaar plaats, heeft u kleurverschil.

Berry Lemmen 25-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Een degelijke machine met veel mogelijkheden maar toch Intuïtief in gebruik is, was komt er goed droog uit en ruikt fris en door de grote opening makkelijk te vullen.

muriel oostveen 16-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

het is heerlijk om in een huishouden met 3 kinderen niet meer elke dag te hoeven wassen door de grote inhoud van 9 kg
de vormgeving is zo mooi en modern dat het bijna een feestje is om de was te mogen doen

Inezvandervoet 04-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Wij hebben deze machine nu een paar weken en zijn er heel enthousiast over. De enorme laadruimte verrast nog steeds. En de eerste dagen moest ik af en toe even kijken of hij wel centrifugeerde omdat het geluid zo zacht is. Verder is het een heerlijk idee dat je in de zuinigste categorie wast. Met de ecobubble wordt alles heel goed schoon ook op lage temperatuur. Voor kleine wasjes kun je een kort programma instellen en er zitten veel variabelen op zoals meer/minder spoelen en harder/zachter centrifugeren. Daardoor kun je alle wasjes heel precies uitvoeren. Een dikke aanrader dus!

Sietses 10-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Geweldige Machine bijna geruisloos hiervoor een Miele gehad maar DIT is een wereld van verschil lekker ruikende was heerlijk.alleen duurzaam heid weet ik nog niet maar aan de garantie termijn van 10 jaar op de motor ga ik er van uit dat ik hier geen probleem mee krijg.De vrouw des huizes vind het eind melodietje geweldig.

Anne-marie33 04-07-2013
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Super uitgebreide machine. Super ECO bespaar met wassen wie wil dat niet. Heel veel mogelijkheden.
Super droog door de 1600 toeren centrifuge. Ook de hoge toerental zal veel energie besparen.
Makkelijk te bedienen. Een kind kan de was doen dat is zeker.

RBezouwen 27-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF90F7E6P6W

Mooie machine met volop mogelijkheden. Ook de motor is erg stil en de machine schut minder dan mijn oude Miele.
Ook het ecobubble systeem vinden wij een mooi systeem, dit geeft zeker een besparing op de energie kosten.